공지사항
최근에 올라온 글
최근에 달린 댓글
- Total
- Today
- Yesterday
링크
TAG
- Unity
- C#
- MeshProcessing
- RL
- Transformation
- opengl
- Unreal
- Mesh Processing
- VTK
- Scriptable Render Pipeline
- normalized device coordinate
- AABB
- reference type
- RubiksCube
- perspective projection
- NDC
- value type
- DirectX12
- 값 형식
- Bounding Volume Hierarchy
- collision detection
- 유니티
- 루빅스큐브
- 최적화
- CollisionDetection
- SRP
- Mesh
- transform
- 강화학습
- 참조 형식
일 | 월 | 화 | 수 | 목 | 금 | 토 |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
글 보관함